Alterida – Szczepienia Poznań

Alterida to przychodnia lekarzy rodzinnych i specjalistycznych gabinetów. Co ją wyróżnia? To wszelkiego rodzaju poradnie specjalistyczne, gabinety lekarzy rodzinnych, medycyna pracy i medycyna podróży. Niewiele przychodni jest tak bardzo zróżnicowanych, jeśli chodzi specjalności i rodzaje pomocy medycznej. Alterida świadczy również usługi diagnostyczne. Co to w praktyce oznacza? Wykonasz wiele badań diagnostycznych, których wyniki poinformują Cię o stanie zdrowia – np. USG, EKG, echo serca, holter.

Przychodnia działa w Poznaniu od 2007 roku. Świadczy usługi zarówno w oparciu o umowę z Narodowym Funduszem Zdrowia, jak i poza wspomnianą umową. Zwraca szczególną uwagę na istotność działań profilaktycznych wielu schorzeń oraz propaguje zdrowy tryb życia.

No właśnie, profilaktyka… Czy można skutecznie chronić się przed chorobami? Korzystając z usług przychodni Alterida okazuje się, że można! Opanuj z jej pomocą groźne choroby zakaźne, poprzez profilaktykę szczepień. Szczepienia ochronne są najskuteczniejszym narzędziem zwalczania chorób zakaźnych. To kluczowa inwestycja we własne zdrowie.

ALTERIDA – REJESTRACJA

Zadzwoń już teraz, by zadbać o swoje zdrowie! Niezależnie od tego czy wyruszasz w podróż i potrzebujesz skorzystać z usług w obrębie medycyny podróży czy może chcesz umówić się na wizytę do lekarza specjalisty.

PORADNIA LEKARZA RODZINNEGO
INTERNISTA
PEDIATRA
PUNKT SZCZEPIEŃ

PONIEDZIAŁEK – PIĄTEK 8:00 – 18:00

PORADNIE SPECJALISTYCZNE

PONIEDZIAŁEK – PIĄTEK 8:00 – 20:00

Profilaktyka podróży – wykonaj szczepienia!

Jak już wspomnieliśmy powyżej, Alterida to również Certyfikowane Centrum Medycyny Podróży. W jego ramach prowadzi punkt szczepień i konsultacje lekarskie dla podróżujących.

Planujesz podróż i zastanawiasz się, jak się do niej właściwie przygotować? Zgłoś się do przychodni Alterida, aby ustalić zakres szczepień i umówić się na termin ich wykonania. Ponadto odwiedź stronę w całości poświęconą tematyce szczepień – jakieszczepionki.pl. Dowiesz się z niej o najczęściej występujących chorobach w danym regionie świata. Ponadto o szczepionkach, które należy wykonać, a także o profilaktyce nieswoistej.

ALTERIDA – OFERTA

KONTAKT – 61 61 07 222