lifting twarzy

Lifting twarzy

Starzejąca się z biegiem lat skóra traci jędrność, elastyczność i pokrywa się siateczką nieestetycznych zmarszczek. Całość pogłębiają jeszcze obwisłe policzki oraz doliny łez, które nadają twarzy smutnego wyglądu. W celu przywrócenia skórze jędrności oraz gładkiej powierzchni, stosuje się lifting twarzy, który znacząco odmładza naszą skórę, a także napina ją i łagodzi rysy.

Skontaktuj się z nami, abyśmy mogli porozmawiać o Twoich potrzebach i wspólnie dobrać właściwe rozwiązanie. Naszym priorytetem jest komfort, zdrowie i bezpieczeństwo pacjentów.

Lifting twarzy w praktyce

Zabieg liftingu polega na dokładnym wypreparowaniu warstwy skórno-tłuszczowej w obrębie policzków, a także skóry szyi ponad powięzią. Kolejnym krokiem jest naciągnięcie skóry i wycięcie jej nadmiaru. Całość wykonuje się w sedacji (uspokojeniu, które polega na obniżeniu aktywności ośrodkowego układu nerwowego) lub w znieczuleniu miejscowym. W przypadku nadmiaru skóry na górnych lub dolnych powiekach, stosuje się zabieg blepharoplastyki. Polega on na usunięciu nadmiaru skóry lub przepuklinek tłuszczowych z tych rejonów. W niektórych przypadkach nacięciu i redukcji podlega również rozcięgno mięśniowe, ale lifting twarzy zawsze wykonywany jest tak, żeby blizny po nacięciach były niedostrzegalne.

Lifting twarzy w Klinice Prestige Clinic z Wrocławia daje gwarancję, że zlokalizowanie cięć w okolicach skroni, w uszach i ich obrębie, nie będzie skutkowało późniejszych defektem estetycznym. W przypadku silnego zwiotczenia wykonuje się zabieg SMAS, który polega na wypreparowaniu głębiej położonych struktur twarzy, podciągnięciu ich i przesunięciu powięzi mięśni powierzchniowych. Po wykonaniu zabiegu na twarz zakłada się specjalne dreny oraz opatrunek uciskowy, których celem jest zabezpieczenie tkanek oraz podtrzymanie efektu. Lifting skóry twarzy można również wykonywać w sposób mniej inwazyjny, za pomocą specjalnych nici liftingujących. Efekt zabiegu jest zbliżony do efektu, jaki otrzymujemy metodą chirurgiczną, jednakże jest mniej obciążający dla organizmu.

Efekty liftingu twarzy

Po liftingu zmarszczki zostają skutecznie zredukowane, a skóra jest bardziej jędrna i napięta. Czas trwania zabiegu waha się z granicach 2-3 godzin, a pełny efekt liftingu utrzymuje się od 5 do 10 lat. Lifting twarzy jest dość prostym zabiegiem, który nie wymaga hospitalizacji, a jedynie 3-4 wizyt kontrolnym w czasie pierwszych 10-14 dni.

Przeciwwskazania i powikłania

Istotnymi przeciwwskazaniami do wykonania zabiegu są:

• nadczynność tarczycy
  • cukrzyca
  • zaburzenia ciśnienia krwi i niedokrwistość
  • ropne zapalenie zatok i twarzy

Powikłaniami, jakie mogą wystąpić po liftingu twarzy jest paraliż mięśni mimicznych i porażenie nerwu twarzowego. W rzadkich przypadkach odnotowano także pojawienie się infekcji bądź krwiaków. Długość zabiegu: 2-3 godziny.

Znieczulenie: miejscowe, sedacja.

Opieka pooperacyjna: nie wymaga hospitalizacji, w okresie 10-14 dni  zalecane wykonanie 3-4 wizyt kontrolnych.

Przeczytaj również o szczepionkach, jakie należy wykonać w trosce o swoje życie i zdrowie.