Rehabilitacja pourazowa

Gabinet fizjoterapeutyczny Szymon Budnik

Jeśli zmagasz się z bólem, niezależnie od jego przyczyny i szukasz dobrego fizjoterapeuty i masażysty w jednym to dobrze trafiłeś. Gabinet fizjoterapeutyczny Szymon Budnik oferuje szeroki zakres usług, które są starannie dobierane do potrzeb pacjenta. Zadbaj o swoje zdrowie fizyczne i przekonaj się, że możesz żyć sprawnie, niezależnie i w pełnym zdrowiu! Dodatkowo dowiedz się, jak możesz wpływać na swoje samopoczucie poprzez ruch fizyczny.

SKONTAKTUJ SIĘ JUŻ TERAZ, porozmawiajmy o Twoich potrzebach!

Gabinet fizjoterapeutyczny dostosowany do pacjenta

Szymon Budnik prowadzi terapię pacjentów z dysfunkcjami ortopedycznymi lub nerwowo-mięśniowymi, które mają wpływ na ich sprawność ruchową. Dodatkowo, swoimi fizjoterapeutycznymi i rehabilitacyjnymi działaniami, wspiera sportowców (zawodowych i rekreacyjnych) poprzez przygotowanie treningów oraz edukację w zakresie odnowy biologicznej w sporcie. Ponadto świadczy usługi z rehabilitacji pourazowej. Odpowiednio dobraną terapią pomaga likwidować dolegliwości bólowe oraz wspiera pacjentów w odzyskaniu sprawności fizycznej, co wpływa na poprawę jakości ich życia.

Gabinet fizjoterapeutyczny – oferowane usługi

Dla pacjentów gabinetu fizjoterapeutycznego Szymon Budnik dostępne są następujące zabiegi:

Gabinet masażu, fizjoterapii i rehabilitacji

tel. 796 634 443

mail: sz.budnik@o2.pl

Fizjoterapia w klinice i w domu pacjenta!

Podczas wstępnej konsultacji, wykwalifikowany fizjoterapeuta ustala przyczynę problemu, przeprowadzając badania funkcjonalne i wywiad z pacjentem. Następnie wybiera i omawia odpowiednie, indywidulanie dostosowane leczenie. Dodatkowo, podczas zabiegu, fizjoterapeuta nadzoruje pacjenta, korygując ewentualne błędy, a w razie potrzeby dobiera ćwiczenia i instruuje jak je wykonać w domu.

Nie masz możliwości skorzystania z usług w gabinecie fizjoterapeutycznym? Nie przejmuj się! Możesz umówić się na wizytę, która odbędzie się w Twoim domu! Fizjoterapia Poznań może pomóc w każdym momencie Twojego życia, niezależnie od wieku czy tego w jakim stanie fizycznym się znajdujesz. Działania dopasowywane są do Twoich potrzeb i okoliczności.