Harumi

Harumi to sieć klinik medycyny estetycznej oraz gabinetów urody i odnowy biologicznej. Jest to miejsce, które łączy w sobie specjalistów o najwyższym standardzie usług i dbających o to, by klient czuł się pięknie, zadbany i w pełni zaopiekowany. Jak dokonać tego wszystkiego na raz?

Poznaj ofertę harumi i przekonaj się, że to miejsce na mapie Poznania, którego poszukiwałeś!

Harumi rozwiąże problem, z którym się zmagasz

Zmagasz się z przewlekłym bólem, spowodowanym ciężką chorobą? Jesteś osobą aktywną, żaden sport Ci nie straszny, jednak obawiasz się o kontuzję? A może takową aktualnie przechodzisz? Jesteśmy tu, by Ci pomóc! W swojej ofercie mamy różnego rodzaju masaże, których celami są – powrót do zdrowia, profilaktyka zdrowotna, eliminacja bólu, dbałość o aparat ruchu oraz relaks! To od Twoich potrzeb zależy, na który z nich powinieneś się zdecydować.

Jeśli nie zmagasz się z żadnym problemem zdrowotnym czy bólowym, nie oznacza to, że sieć klinik Harumi nie jest dla Ciebie! Dlaczego? Ponieważ nie jest to jedyny obszar działań. Skupiamy się również na dobrym samopoczuciu, życiu w zgodzie ze swoim ciałem i relaksie! Masaż, fizjoterapia, terapia manualna czy drenaż limfatyczny poprawiają samopoczucie na wiele sposobów. Mogą mieć pozytywny wpływ na całe ciało – kości, mięśnie, serce, skórę, oddychanie, trawienie i zdrowie psychiczne. Głównym celem jest redukcja napięć mięśniowych, które często są przyczyną bólu i dyskomfortu fizycznego.

Harumi zajmuje się również wszelkimi dolegliwościami pacjentów. Odnajdź swoją, by dowiedzieć się, jak możemy Ci pomóc – DOLEGLIWOŚCI

Fizjoterapia Poznań Szymon Budnik

Gabinet fizjoterapeutyczny Szymon Budnik oferuje szeroki zakres usług, które są starannie dobierane do potrzeb pacjenta. Fizjoterapia pomaga przywrócić ruch i pełne funkcjonowanie, osobom dotkniętym urazem, chorobą lub niepełnosprawnością. Może również pomóc zmniejszyć ryzyko urazu lub choroby w przyszłości. Głównym celem fizjoterapeuty jest rehabilitacja, edukacja i wsparcie.

Do fizjoterapeuty zgłaszają się zazwyczaj pacjenci z problemami mechanicznymi. Co to w praktyce oznacza? Są to dolegliwości bólowe, nieprzyjemne doznania, za które odpowiedzialne są różnego rodzaju obciążenia ciała. Dla przykładu – ból pleców nasilony przez pochylanie się i podnoszenie rzeczy, ból kolana, nasilający się przy wchodzeniu i schodzeniu po schodach lub ból kostki, nasilający się podczas biegania. Fizjoterapeuta może ci pomóc! Zarówno poprzez uczenie cię ćwiczeń wzmacniających, jak i dzięki zabiegom fizjoterapeutycznym.

FIZJOTERAPIA POZNAŃ

MASAŻ POZNAŃ