Dermatologia,  Medycyna Estetyczna

Przeciwwskazania do zabiegu laserowego zamykania naczynek laserem CUTERA EXCEL V

Przeciwwskazania do zabiegu laserowego – zamykanie naczynek na twarzy i nogach – Cutera Excel V

Każdy zabieg medycyny estetycznej jest bezpieczny tylko i wyłącznie jeżeli prawidłowo zostaną wykluczone przeciwwskazania do zabiegu. W przypadku zabiegu zamykania naczynek i redukcji rumienia laserem CUTERA EXCEL V przeciwwskazania do zabiegu to:

• Obecnie przyjmowane leki (zarówno te przyjmowane regularnie, jak i okazjonalnie)
    • Roaccutane, Acnenormin, Isotrex, Isotec itp. – przeciwwskazanie do zabiegu, jeśli był przyjmowany w ostatnich 6 miesiącach
    • terapia solami złota (chryzoterapia) – stosowana razem z terapią Excel może spowodować szaroniebieskie odbarwienia na skórze
    • leki fotouczulające (Tetracyklina, retinoidy, izotretinoina itd.) – przed rozpoczęciem zabiegu należy sprawdzić reakcję skórną i odpowiednio dobrać parametry
    • leki przeciwzakrzepowe – mogą podnieść ryzyko wystąpienia zasinienia lub skazy krwotocznej po zabiegu,
    • leki antydepresyjne,bielactwo nabyte – energia cieplna może spowodować gwałtowne przyspieszenie rozwoju choroby,
  • opalenizna, decydując się na zabieg nie należy opalać się ani stosować samoopalaczy najpóźniej na 4 tygodnie przed planowanym zabiegiem
  • opryszczk energia cieplna może spowodować gwałtowne przyspieszenie rozwoju choroby; przed zabiegiem należy podać pacjentowi leki antywirusowe,
  • infekcje wynikające z naruszenia ciągłości skóry,
  • skłonności do występowania keloidów lub blizn hipertroficznych,
  • cukrzyca – może blokować proces gojenia,
  • występowanie dysplazji lub nieznanych zmian pigmentacyjnych,
  • choroby nowotworowe,
  • łuszczyca, zwłaszcza jeżeli przyjmowane są leki fotouczulające,
  • padaczka – przeciwskazanie do samego wykonania zabiegu. Błyski mogą prowokować napady epilepsji.

Zachęcamy do skontaktowania się z kliniką medycyny estetycznej Biogenica! Mają oni bogatą ofertę zabiegów laserowych, które skutecznie zwalczą Twój problem. Skontaktuj się już teraz!